teman-teman...

Monday, December 5, 2011

"nikmatnya sebuah bantuan.."

assalamualaikum...

apa khabar saudara semua hari ni? mudah-mudahan sihat disisi rahmat yang ESA..
5 disember 2011.! IbnuRijal takkan lupakan tarikh ini.. hari ni, IbnuRijal dapat semula hak admin blog ni.. maksudnya blog IbnuRijal ini dah boleh kembali aktif seperti dulu.. (sebelum kena hacked)
syukur pada ALLAH.. awal dulu, risau sangat, ramai yang hantar ke email IbnuRijal, kenapa dah tak semangat nak tulis post baru? sebenarnya bukan takda semangat, tapi email blog ni kena hakced, jadi, ia tergendala wat seketika.. macam2 dah wat, IbnuRijal sayang blog ni.. dah report kan SKMM, mereka cakap, tu keja polis, mereka tak boleh buat apa2.. emm.. pelik gak.. tak mengapalah, mereka lebih faham bidang kuasa mereka..
 hari berganti hari, bulan berganti bulan, tak dapat jugak penyelesaian.. (rasa cam nak p jumpa dukun ja)..
akhirnya, minggu lepas, IbnuRijal post di page Facebook.. memerlukan bantuan kepakaran sesiapa untuk daptkan semula blog ni..
alhamdulilllah.. hari ini ALLAH temukan juga kami.. terima kasih yang tidak terhingga kepada saudara kita Amirul Naqib dan team NAZEYA yang bertungkus lumus bagi membantu IbnuRijal untuk dapatkan semula blog nih.. jasa kalian dikenang.. :)
ini entry pertama IbnuRijal setelah lama menyepi.. insya ALLAH, IbnuRijal akan terus menulis dan menulis selagi tak kena hack lagi..
cukuplah dulu sebagai pembuka tirai.. esok kita akan mulakan hari baru dengan post2 yang baru dan lebih advance.. :)
ibnurijal tersenyum puas bila blog nih dah kembali aktif, namun, pada hemat ibnuRijal, orang yang paling puas adalah orang yang menghulurkan bantuan yang bermakna ini kepada IbnuRijal.. itulah nikmat sebuah bantuan.. nikmat bila membantu, dan nikmat bila dibantu...
CUKUPLAH UNTUK HARI INI.

No comments: